Ons team
Tik ons even op de schouder als je meer over ons wilt weten.
Als oprichter en directeur van het Norminstituut Bomen bewaakt Marc de koers van de organisatie.
Samen de kwaliteitszorg van bomen verbeteren, dát is zijn doel.
Grondlegger van het Handboek Bomen. Als boomdeskundige en -taxateur van het eerste uur is Henri de aanvoerder van onze denktank. Ook is hij, als ontwikkelaar, verantwoordelijk voor de inhoud van onze instrumenten.
Ingewikkelde zaken eenvoudig maken en op elkaar afstemmen, dát is zijn missie. Natuurlijk zoomt hij af en toe even uit om samen te vatten, om daarna weer in de details te duiken en te kijken of het nog beter ‘SMART’ is in te passen.
De ontwikkeling van nieuwe, en het updaten van bestaande, instrumenten vergen strakke planning. Technische ontwikkelingen, bijeenkomsten en overleggen met partners vergen goede projectleiding. En daarvoor hebben we Maartje!
Overzicht behouden, bijsturen en nuchter toch steeds kritische vragen blijven stellen, dat zijn haar kwaliteiten.
Willem heeft jaren actief gewerkt in de boomverzorging en het boomtechnisch advies. Na de laatste jaren in de specialistische arbeidsbemiddeling te hebben gewerkt, gaat hij terug naar de basis.
Als consulent zal Willem licentiehouders bij staan in het effectieve gebruik van de instrumenten. Met zijn brede netwerk in heel Nederland zal hij voor velen geen onbekende zijn.
Als ervaren communicatieve boomtechnisch adviseur is Melanie breed inzetbaar. Zo is ze bij inhoudelijke vragen aanspreekpunt voor licentiehouders en treedt ze op als examinator tijdens de examens voor Data Inspecteur Bomen.
Haar nieuwsgierigheid en enthousiasme zullen ervoor zorgen dat alle licentiehouders de komende jaren met haar in contact komen, op locatie of tijdens een van onze sessies.
Opruimen moeten we op kantoor natuurlijk allemaal zelf 😉.
Laila houdt ons kantoor altijd lachend schoon!
Inge ondersteunt het team in de breedste zin van het woord. Ze handelt mail, telefoon en ondersteuningsverzoeken met plezier en vlot af. Ze verstuurt onze nieuwsbrieven, regelt het reilen en zeilen op kantoor, is het aanspreekpunt voor de financiën en ICT en ook de organisatie van Vakbeurs Openbare Ruimte heeft zij onder haar hoede.
Debby is verantwoordelijk voor het efficiënte en soepele verloop van de dagelijkse activiteiten binnen ons kantoor. Haar rol omvat een breed scala aan taken, waaronder de planning van onze themabijeenkomsten, ondersteunen van de DIB-examens, het organiseren van beurzen en ons grootste evenement van het jaar de Landelijke Gebruikersdag. Debby zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes georganiseerd is.
Tom heeft al jarenlange ervaring in de branche.
Met enthousiasme bezoekt hij onze licentiehouders. Zijn doel is om gebruikers te motiveren om onze instrumenten te gebruiken.
En daar heeft hij veel plezier in.
Als communicatieadviseur zet Marel zich met veel plezier in om onze boodschap te delen. Het bedenken, creëren en plannen van communicatie-uitingen is haar tweede natuur. Met enthousiasme laat ze zien waarom bomen onmisbaar zijn in de openbare ruimte – een missie waar ze zoveel mogelijk mensen bij wil betrekken, nu en in de toekomst.